SAP Customer Checkout

Szybko i efektywnie działający sklep

Buduj zadowolenie Klienta w sklepie.

Szybko, sprawnie obsłużony Klient, który ma do wyboru wiele form płatności to zadowolony Klient, który wraca. SAP Customer Checkout to światowej klasy oprogramowanie klasy POS dostępne również dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wspiera wszystkie najważniejsze funkcje systemu do obsługi punktu sprzedaży jak płatności, zarządzanie lojalnością, analiza sprzedaży i wiele innych. Dzięki integracji z centralnym systemem ERP umożliwia proste i efektywne centralne zarządzanie punktami sprzedaży

Jaką korzyść z tego będę miał?

Miej centralny wgląd w sprzedaż

Planowanie zapotrzebowania i zamawianie towarów w sklepie jest ułatwione dzięki integracji ze stanami magazynowymi w systemie ERP czy pozostałych punktach w sieci. Klient będzie zawsze miał dostęp do towaru.

Usprawnij obsługę Klienta

Pracownicy w sklepie będą mogli w szybki sposób np. skanując kody towarów, obsłużyć Klienta: wystawić paragon, fakturę czy przyjąć zwrot. Klienci mogą płacić dowolną formą: gotówką, kartą, realizować bony zakupowe itp.

Analizuj w czasie rzeczywistym

Centralne zarządzanie cennikami, rabatami i promocjami staje się proste przy integracji z systemem ERP np. SAP Business One. Analiza sprzedaży w czasie rzeczywistym ułatwi podejmowanie decyzji. Nawet jeśli połączenie internetowe zawiedzie, pracownicy sklepu mogą nadal pracować normalnie i potem zsynchronizować dane.

example work

Dowolna forma płatności

Pracownicy obsługujący Klienta na profesjonalnych terminalach, komputerach czy tabletach mogą szybko przeprowadzić transakcje. Wspierane są różne formy płatności: gotówką, kartą, bony zakupowe, karty upominkowe.

Aktualne cenniki

W przypadku integracji z systemem ERP cała logika związania z zarządzaniem cennikami zostaje zachowana w SAP Customer Checkout. Dzięki czemu raz zdefiniowane zależności występują we wszystkich punktach sprzedaży.

example work

Aktualne cenniki

W przypadku integracji z systemem ERP cała logika związania z zarządzaniem cennikami zostaje zachowana w SAP Customer Checkout. Dzięki czemu raz zdefiniowane zależności występują we wszystkich punktach sprzedaży.

example work

Baza Klientów

Zarządzanie bazą i profilami Klientów jest bardzo ważne, aby odpowiednio dobrać ofertę. Całość bazy może być również zintegrowana z systemem ERP.

Zobacz też inne nasze rozwiązania

Porozmawiaj z nami
o Twojej firmie

Zadzwoń

801 700 SAP

Zostaw numer,
a my oddzwonimy


    Formularz kontaktowy





      Newsletter

      Zapisz się na nasz newsletter,
      i zawsze bądź na bieżąco.

      Processing...
      Thank you! Your subscription has been confirmed. You'll hear from us soon.
      ErrorHere